Pravidelné činnosti správy, provozu a oprav
- Obsluha a celoroční nepřetržitý provoz souboru technického vybavení tepelného zařízení, s tím spojená dodávka tepla do sekundárního systému.
- Odstraňování závad a poruch vzniklých na souboru plynové kotelny, tj. zejména na systému měření a regulace, kotlech a čerpadlech, včetně provádění pravidelných servisních kontrol. Odstraňování závad neprodleně po jejich zjištění nebo nahlášení tak, aby nebyla ohrožena bezpečnost provozu a dohodnutý tepelný a časový režim vytápění ÚT.
- Údržba zařízení otopného systému: vodorovné rozvody ÚT v kotelně, stoupací rozvody ÚT v kotelně, odstraňování veškerých poruch vzniklých na zařízení sekundárního systému v objektu, preventivní kontroly před zahájením topné sezóny, kompletní údržba, běžné opravy a odstraňování závad.
- Provádění periodických revizí plynového zařízení kotelny ve smyslu vyhl. 85/1978 Sb., od hlavního uzávěru plynu budovy ke spotřebičům kotelny včetně.
- Provádění periodických revizí elektrických zařízení ve smyslu ČSN 33 1500 v prostorech souboru zařízení kotelny, výměníkové stanice, kogenerační jednotky.
- Odborné prohlídky kotelny ve smyslu vyhl. 91/1993 Sb.
- Kontroly plynových kotlů v souladu s ČSN 07 0703.
- Revize tlakových nádob.
- Periodické kontroly komínů před započetím topné sezóny 2x ročně.
- Kontroly plynotěsnosti v kotelně a na rozvodech plynu pro kotelnu v termínech dle zákonných předpisů a jim přizpůsobeného vlastního plánu revizí a kontrol. Odstraňování zjištěných závad, které vyplynou z revizí a prohlídek v termínu stanoveném v jednotlivých zprávách. Archivace veškerých revizí a předepsané dokumentace.
- Oznámení o výpočtu poplatku a ohlášení souhrnné provozní evidence (SPE) zdrojů znečišťování ovzduší v souladu s § 4 zákona č. 25/2008 o integrovaném registru znečišťování životního prostředí a integrovaném systému plnění ohlašovacích povinností v oblasti životního prostředí a zákonem č. Sb. 201/2012 Sb. o ochraně ovzduší.
- Zajištění veškeré agendy spojené s prováděním odečtů spotřeby zemního plynu a vyhotovováním denních odběrových diagramů dle metodiky předepsané plynárenskou organizací.
- Vedení provozního deníku kotelny.
- Udržování pořádku a provádění úklidu.
Nepřetržitá havarijní služba, která obsahuje:
- trvalou pohotovost pracovní čety (elektrikář a plynař-topenář);
- zajištění zásahu na místě do 120 minut po zjištění nebo nahlášení závady nebo poruchy;
- provedení opravy nebo uvedení plynové kotelny do provozu, v případě vzniku poruchy většího rozsahu zahájit její bezprostřední odstraňování tak, aby byl řádný provoz obnoven v co nejkratší době a nebyla narušena dodávka tepla a teplé užitkové vody při zachování bezpečnosti provozu.
Firma využívá vlastní centrální dispečink dálkového řízení kotelen a výměníkových stanic. Z dispečinku řídíme převážnou většinu budov a tepelných zařízení.
V případě havárie u námi provozovaných kotelen zasahuje ve dne v noci, o sobotách i nedělích naše havarijní četa na příkaz dispečera.
Nonstop služba dispečinku představuje pro naše zákazníky jistotu, že v případě havárie nebo jiné nepředvídané události bude tato neprodleně řešena a závada odstraněna tak, aby případný výpadek v dodávkách tepla byl minimální.
Zdroje tepla řídí vyspělé automatizované systémy řízení především od společnosti SIEMENS, kdy je zajištěn nepřetržitý a spolehlivý provoz zdroje tepla.
Pravidelně sledujeme a následně aplikujeme nejnovější trendy v technickém a technologickém zázemí správy tepelných zdrojů, při výstavbě nových zdrojů navrhujeme jen ty nejmodernější systémy výroby tepla s ohledem na výkon, kvalitu, bezpečnost a životní prostředí.
Společnost je ekonomicky stabilní s velkým potenciálem dalšího růstu. Je významným a spolehlivým partnerem pro všechny své odběratele i dodavatele.